Wyłączanie płatności automatycznych

Jeśli chcesz wyłączyć płatności automatyczne, możesz to zrobić w każdej chwili na stronie „Moje konto” w zakładce „Subskrypcje”. Wystarczy, że klikniesz w ikonę przełącznika w wierszu „Odnawiaj subskrypcję automatycznie”.

W takim wypadku po upływie opłaconego już okresu subskrypcji, zostanie ona zawieszona do czasu włączenia ponownie płatności. Możesz to łatwo zrobić, ponownie klikając przełącznik. W takim wypadku płatność zostanie wznowiona przy wykorzystaniu poprzednio ustawionej metody płatności. Tej funkcji nie obsługują niektóre metody płatności – w takim wypadku zostaniesz poproszony o ponowne podanie danych do płatności.

Ponowne włączenie płatności automatycznych przed upływem terminu kolejnej płatności nie wymaga płatności od razu – zostanie ona pobrana zgodnie z terminem płatności podanym powyżej. Jeśli jednak opłacony przez Ciebie okres subskrypcji już się zakończył, płatność zostanie pobrana od razu.

Przewiń do góry