Problemy z dostępem do lekcji lub zadań

Jeśli masz aktywną subskrypcję, ale nie masz dostępu do zadań lub lekcji, to prawdopodobniej wystąpił błąd w Twojej przeglądarce internetowej. Na szczęście można go łatwo rozwiązać:

  1. Spróbuj otworzyć stronę w trybie incognito Twojej przeglądarki. W większości przeglądarek uruchomisz go wciskając jednocześnie Ctrl+Shift+N. Jeśli w trybie incognito strona działa prawidłowo – na 100% problem leży w przeglądarce. Aby go rozwiązać, przejdź dalej.
  2. Po pierwsze spróbuj zrestartować komputer – to zazwyczaj rozwiązuje problem.
  3. Wyłącz wtyczki zainstalowane w Twojej przeglądarce.
  4. Wyczyść pliki cookies.
  5. Zrestartuj komputer ponownie i spróbuj jeszcze raz.

Jeśli problem występuje także w trybie incognito, problem wciąż może być związany z Twoją przeglądarką lub komputerem. W takim wypadku także wykonaj kroki 2-5.

Jeśli to nie pomoże – skontaktuj się z nami.

Scroll to Top
Przewiń do góry